27 Aralık 2012 Perşembe

Mutluluk Perisi'ne

Huzurunda ve Hüznünde!




                  Bir tutam yaz gülüşü var!..
                   Mevsimlerimin hayat güneşi gibi sıcak.

Büyülü sözlerin var içimi ısıtan..
Anlamlarında kaybolduğum...

                   Hayatıma yaz güneşi gibi doğuyor!
                   Tüm bir ömür izlemeye doyamayacağım...

Varlığında bir samimiyet saklı.
Delicesine kapılıp gittiğim...

                   "Masumiyet" kıskanırdı O'nu görebilse!
                    Öylesine saf, öylesine temiz bir kalp ki O'nunki...

Bir melek edasıyla sarmalıyor müziklerinin ezgisi.
Tenimin her zerresine dokunan sıcak bir duş gibi...

                    Gelişi , içimdeki çocuğu uyandırdı ; yıllanmış uykusundan!
                     Şimdi ayağa kalkmış dans ediyor, utanmazcasına...


Yüzüme düşen gülümsemelerin sahibesi!..

Neler yapıyorsun bana böyle, beni benden alırcasına?

Artık, ben eski ben değilim...

Tarifsizim, meçhulüm ve hayran her şeyden fazla.
Sana ihtiyacım var!!!


Hüznünde ve Huzurunda beni yanına eder misin kabul?..



Ali Ç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder